25 March 2016

Rayer harap Pusat Ulangkaji dorong belajar berkumpulan, budaya membaca

R.S.N. RAYER (berdiri tengah, belakang) bersama-sama dua pemimpin komuniti setempat lain saling berinteraksi dengan pelajar-pelajar, selepas Majlis Perasmian Pusat Ulangkaji dekan Taman Tun Sardon di sini baru-baru ini.

SERI DELIMA - Pusat Ulangkaji yang baru dibuka di sini beroperasi mulai jam 8.00 malam hingga 10.00 malam pada hari bekerja, serta 10.00 pagi hingga 12.00 tengah malam pada Sabtu dan Ahad.

Semasa merasmikan pusat itu, ADUN Seri Delima, R.S.N. Rayer berharap inisiatif tersebut akan mendorong pelajar setempat untuk mengulangkaji pelajaran secara berkumpulan.

Katanya lagi, budaya membaca serta kecemerlangan pelajar dalam peperiksaan sekaligus mampu mengubah nasib keluarga ke arah yang lebih baik, kelak.

Selepas majlis perasmian pusat itu, Rayer turut meramahi murid-murid serta memberi suntikan semangat kepada mereka supaya gigih memburu kecemerlangan dalam peperiksaan di sekolah.

WARIS pelajar-pelajar setempat turut menyertai Majlis Perasmian Pusat Ulangkaji yang disempurnakan oleh R.S.N. Rayer di sini baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment

Agama purba wujud kerana adanya kontrak sosial, apa kaitannya dengan hapus hutang lapuk?

SEJARAH panjang amalan hutang dan batal hutang lapuk ( bad debt ) dalam tamadun purba Mesopotamia & Mesir (tahun 3000 ~ 1000 S.M) dulu. ...

Disqus