13 February 2013

Hina Permaisuri: KMPP desak siasat, Era Pasca dakwa kerja 'macai Umno'

RAHMAD Isahak
KONGRES Melayu Pulau Pinang (KMPP) meminta polis menyiasat segera kontroversi lelaki menunjukkan isyarat lucah kepada Permaisuri Agung di Pulau Pinang baru-baru ini.

Pengerusinya, Rahman Isahak berkata, semua pihak sepatutnya tidak saling menuding jari sehinggalah proses siasatan polis selesai.

Nasihat itu diluahkan semasa beberapa cybertroopers mesra Umno giat menyebarkan fitnah menerusi laman sosial facebook demi menimbulkan rasa saling membenci antara Melayu dan Cina, khususnya di Pulau Pinang di bawah pentadbiran Ketua Menteri, Y.A.B Tuan Lim Guan Eng.

"Sama ada ianya dilakukan dengan niat ataupun tidak, namun perbuatan biadap berkenaan daripada seorang warga negara malaysia perlu di siasat terlebih dahulu. 

"Faktor perselisihan tertuduh dengan bapanya sebelum insiden tersebut berlaku perlu juga diberikan perhatian.

"Dalam hal ini, kita tidak boleh menuding jari kepada mana-mana pehak...kami berharap agar isu berkenaan tidak dijadikan perbahasan serta diambil kesempatan oleh mana-mana pehak dalam menegakkan benang yang basah," ujar beliau petang tadi menerusi e-mel.

Sementara itu, blogger Era Pasca mendakwa insiden tersebut adalah fitnah serta sengaja dikontroversikan oleh macai Umno.

Berikut adalah bukti dakyah fitnah yang dikaitkan dengan macai Umno:


Berita sebenar Era Pasca dakwa cuba dikelirukan oleh Macai Umno:

No comments:

Post a Comment

Agama purba wujud kerana adanya kontrak sosial, apa kaitannya dengan hapus hutang lapuk?

SEJARAH panjang amalan hutang dan batal hutang lapuk ( bad debt ) dalam tamadun purba Mesopotamia & Mesir (tahun 3000 ~ 1000 S.M) dulu. ...

Disqus