13 June 2018

Kita kan ada bukti, kenapa tak terus serbu Pejabat 1MDB?



Baru sebentar tadi saya terbaca Polis jumpa barangan mewah di ‘rumah selamat’ Najib.



Lalu saya berasa macam ada politiking untuk mencari segala bukti mengenai dakyah kita dalam kes 1MDB, terhadap peribadi Datuk Seri Najib Tun Razak.

Saya pun menulis di Facebook semacam tangkap layar di bawah ini.




Lama saya skeptik benda ini, bukan baru sebentar tadi. Ini tangkap layar mengenai status terdahulu di Facebook saya.




Ada sesiapa ada perasaan skeptik semacam saya?

Saya fikir, kalau pasukan penyiasat nak serbu terus ke Pejabat 1MDB pun, dia boleh dapat waran untuk geledah. 

Kenapa sebulan telah berlaku, tapi kita masih mmmmmm...


MOHON SHARE ENTRI INI JUGA YA. SEKIAN. 

No comments:

Post a Comment

Agama purba wujud kerana adanya kontrak sosial, apa kaitannya dengan hapus hutang lapuk?

SEJARAH panjang amalan hutang dan batal hutang lapuk ( bad debt ) dalam tamadun purba Mesopotamia & Mesir (tahun 3000 ~ 1000 S.M) dulu. ...

Disqus